25/5/09

Animal Crossing - Wild World

Έχω την εντύπωση πως είμαι, ίσως, το μοναδικό άτομο που αγόρασε αυτό το παιχνίδι, το κράτησε και συνεχίζει να παίζει ακόμη και σήμερα με αυτό. Σίγουρα δεν ασχολούμαι με το παιχνίδι στον βαθμό που έπαιζα αρχικά, αλλά σχεδόν κάθε μέρα θα το ανοίξω για να δω τι τρέχει στο «χωριό με τα ζωάκια»... Συνήθως λίγο πριν πάω για ύπνο.

Πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησε Animal Crossing και για το Wii, αρχικά σκέφτηκα να το αγοράσω, αλλά από την άλλη αναρωτιέμαι τι περισσότερο θα προσέφερε από το ήδη υπάρχον για το DS, μια και στην ουσία είναι το ίδιο παιχνίδι. Έτσι λέω να μείνω πιστός στην DS έκδοση. Αυτό που μου λείπει όμως είναι κάποιος επισκέπτης στην χωριό του παιχνιδιού, ή έστω κάποιος καινούργιος κάτοικος. Εδώ και πολύ καιρό δεν φεύγει ούτε έρχεται κανένας... Και έχοντας πάρει ήδη απόφαση πως όλα τα άτομα στην λίστα φίλων μου στο παιχνίδι έχουν σταματήσει να το παίζουν εδώ και πολύ καιρό, αναρωτιέμαι... Υπάρχει κανένας εκεί έξω που παίζει ακόμη Animal Crossing DS;

3 σχόλια:

  1. Είχα περάσει κάπου μισό χρόνο παρέα με το Animal Crossing στο GC, η έκδοση DS (λόγω συγκυριών) με κράτησε παρέα κάπου στους 3 μήνες, όπου και το πούλησα.

    Βέβαια δεν ασχολήθηκα καν με την Wii Ver.

    Αν θες μπορώ να μπώ στη διαδικασία να έρθω από το (hacked rom village Μου) και να σου αφήσω κανα δυο σακούλια λεφτά και rare items!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από λεφτά άλλο τίποτα... Στα δέντρα φυτρώνουν (κυριολεκτικά lol) Όσο για τα σπάνια αντικείμενα... Για πες :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξέρω και εγώ, νομίζω πως το save που κατέβασα από το gamefaqs είναι 100% complete (συνεπώς εσύ πες μου τι θες) χεχεχεχε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή