24/2/11

Kirby und das Magische Garn


Ο κανόνας στις αγορές στα online καταστήματα είναι πως, εκτός αν πληρώσεις κάτι παραπάνω για εξπρές κούριερ αποστολή, θα έχεις το προϊόν που έχεις (προ)παραγγείλει συνήθως μετά την ημερομηνία κυκλοφορίας ή και σπάνια, στην καλύτερη περίπτωση αρκιβώς στην ημερομηνία κυκλοφορίας. Ακόμη και το προϊόν σταλθεί  1-2 μέρες πριν την κυκλοφορία πότε δεν είναι σίγουρο το πόσο θα χρειαστεί στον «δρόμο» με το ταχυδρομείο. Και αν το online μαγαζί είναι σε μια άλλη χώρα τότε είναι σχεδόν σίγουρο πως θα φτάσει μετά την κυκλοφορία.


Πρώτη φορά μου συμβαίνει να έχω κάτι στα χέρια μου πριν την κυκλοφορία του. Συγκεκριμένα το Kirby und das magische Garn (ή Kirby's Epic Yarn όπως είναι γνωστό με τον αγγλικό του τίτλο) έφτασε στα χέρια μου χθες, δύο μέρες δηλαδή πριν την κυκλοφορία του, αύριο. Το αστείο στην όλη υπόθεση είναι πως το δώρο για αυτούς που έκαναν την προ-παραγγελία δεν έχει σταλθεί ακόμη όταν κανονικά αυτό ήταν το πρώτο που θα έπρεπε να έρθει στα χέρια μου. Σύμφωνα με το amazon.de αυτό θα σταλθεί σήμερα και θα μου έρθει αύριο ή μεθαύριο. Είμαι ο μόνος που σκέφτεται πως ίσως έχει γίνει κάποιο λάθος και μπέρδεψαν το παιχνίδι με το δώρο; Πιο λογικό θα μου φαίνονταν να γινόταν αντίστροφα η αποστολή αυτών των δύο...

Εις αναμονή λοιπόν ενός ακόμη λούτρινου Kirby, αυτήν την φορά όμως από μάλλινο νήμα.

1 σχόλιο:

  1. Όπως και να έχει δεν θα το ξεκινήσεις τώρα... προέχουν άλλα... ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή