9/11/11

Final Fantasy VII: The End

Με το Emerald και Ruby Weapon πλέον ηττημένα έχω ουσιαστικά τελειώσει το Final Fantasy VII και με το παραπάνω.

Τα δύο αυτά super bosses είναι υπερβολικά πιο δυνατά από οτιδήποτε άλλο στο παιχνίδι ακολουθώντας την §190 της μεγάλης λίστας των κλισέ των cRPG. Συγκριτικά θα αναφέρω πως το υπέρτατο summon του παιχνιδιού, Knights of the Round (που απαιτεί μια υπερβολικά χρονοβόρα διαδικασία για να αποκτηθεί) μπορεί με μία ως δύο χρήσεις να βγάλει k.o. τον τελευταίο αρχηγό του παιχνιδιού (Sephiroth στην τελική μορφή του) ενώ για το Ruby Weapon μου χρειάστηκε να κάνω γύρω στις έξι-επτά φορές την χρήση του!

Τέλος καλό, όλα καλά πάντως και τα στατιστικά του παιχνιδιού μου μετά και το τέλος των Weapon έχουν ως εξής:

Cloud
LV 81
Limit Level 4

Barret
LV 80
Limit Level 4

Tifa
LV 81
Limit Level 4

Red XIII
LV 65
Limit Level 1

Yuffie
LV 64
Limit Level 1

Cait Sith
LV 64
Limit Level 1

Vincet
LV 65
Limit Level 1

Cid
LV 65
Limit Level 1

Χρόνος: 52:20
Gil: 2259821


Όπως φαίνεται προτίμησα να χρησιμοποιήσω το τρίο Cloud-Barret-Tiffa μετά την αποχώρηση της Aerith ως αποτέλεσμα όλοι οι άλλοι χαρακτήρες να μείνουν στάσιμοι. HP και MP δεν αναφέρω μια και είναι μεταβλητά ανάλογα τι Materia έχουν χρησιμοποιηθεί στους παίκτες.
 
Κάντε κλικ στην εικόνα για το save


Μια γενική περιγραφή του Final Fantasy VII και η γνώμη μου για αυτό, υπάρχει εδώ. Επόμενος σταθμός το Final Fantasy VIII! Αν και ίσως αργήσει μια και ξεκίνησα το Uncharted 3 πρόσφατα...

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11/11/11 14:13

    Άντε επιτέλους τελείωσε κι αυτό. Η δική μου αγαπημένη ομάδα ήταν οι :
    Cloud, Cid & Cait Sith (ή Red). Ιδιαίτερα ο Cid ήταν ο αγαπημένος μου.

    Κοιτάζοντας προηγούμενο post σου κι εντυπώσεις για το FFVII, η Aeris είναι όντως ένα μικρό παράδοξο στο FFVII που αφήνει γλυκόπικρη γεύση.

    Υπάρχει μία θεωρία που βασίζεται στα δεδομένα που βρέθηκαν μέσα στις Ιαπωνικές κυκλοφορίες (CD) και λέει ότι σκόπευαν να την βγάλουν απ'το παιχνίδι αρκετά πιο νωρίς! Ωστόσο, για κάποιο λόγο της δόθηκε μία μικρή παράταση. Η πίεση του χρόνου και η σύγχυση για το τι ακριβώς πρέπει να γίνει με αυτή την χαρακτήρα έφεραν αυτό το τελικό αποτέλεσμα που εν τέλει δεν είναι και τόσο κακό.

    καλή τύχη με το VIII.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια και επιτέλους :)

    επειδή εγώ δεν έχω καλές σχέσεις με τη σειρά τα σχόλιά μου θα είναι και ανάλογα του ονόματός μου...

    Ruby & Saphire?
    WTF?! τι σχέδιο ήταν αυτό; το ήξερε η Nintendo όταν η Square την έχεσε για το PlayStation; λολ μήπως έχει και κανενα κρυμένο Pikachu;

    Save File... emo boy;
    WTF #2 ?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με το σχόλιο σου κατάλαβα πως έκανα ένα λάθος. Sapphire Weapon υπάρχει μεν στον παιχνίδι, αλλά αυτό που πολέμησα ήταν το Emerald...

    Και για το Emo-Boy, ναι έτσι ονόμασα τον Cloud στο παιχνίδι. Νομίζω του ταιριάζει πολύ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή