9/2/09

Gaming Update

Αρχικά αυτό ήταν το θέμα της εγγραφής που σκόπευα να κάνω αυτές τις μέρες, αλλά τελικά ήρθε το Lucky☆Star απρόσμενα και έγινε το προηγούμενο post. Ας πάρουμε όμως την κατάσταση από την αρχή...

Final Fantasy IV - Advance
Εεμ.. γκούχου-γκούχου... Που είχα βάλει αυτό το cart τελευταία φορά; Η αλήθεια είναι πως πάει καιρός που ασχολήθηκα με αυτό και η ακόμη τραγικότερη αλήθεια είναι πως εκτός αν με πιάσει μεγάλη βαριεστημάρα που δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω, δεν νομίζω να καταπιαστώ με τα έξτρα που απομένουν... Ίσως καλύτερα να τα αφήσω και να προχωρήσω στο επόμενο...;

Tomb Raider - Anniversary
Αισίως έχω φτάσει στο 92% για την πλήρη ολοκλήρωση του παιχνιδιού. Μένουν ακόμη μερικές πίστες να τελειώσω στο Τime challenge. Πάντως είναι το καλύτερο παιχνίδι για χαλάρωμα τα βράδια!

すばらしきこのせかい - It's a wonderful world
Έχοντας φτάσει τις 64 ώρες και 47 λεπτά κατάφερα και τελείωσα προχθές όλα τα Secret Report στο παιχνίδι. Επιπλέον στατιστικά:

Esper Rank: Game Participant - C
Esper Points:
848 - E
Noise Report:
92 - 95.8% - A
Master Badges:
78 - 25.6% - D
Items:
334 - 70.7% - B
Final Time Attack: - - - -

Δεν έχω καταφέρει ακόμη να βρω τι ακριβώς είναι το Final Time Attack, έχω μεν πολεμήσει σε ένα σημείο σχεδόν όλους τους αρχηγούς μαζί, αλλά δεν έγινε τίποτα μετά από αυτό. Ίσως θα πρέπει να το ξανά προσπαθήσω τώρα που τελείωσα όλα τα secret report. Το σίγουρα είναι πως αυτό το παιχνίδι είναι αρκετά εκτενές για όποιον έχει όρεξη να ασχοληθεί χωρίς να γίνεται βαρετό (για εμένα τουλάχιστον :Ρ)

Final Fantasy Fables - Chocobo's Dungeon
Εμ... Επόμενος... ¬_¬

Chrono Trigger
Χάρις τις καθυστερήσεις και τις αναβολές της Square Enix - Europe αντί να κυκλοφορήσει και να έρθει στα χέρια μου πριν τα Χριστούγεννα, μου ήρθε μόλις χθες αυτό το παιχνίδι. Μια ευχάριστη έκπληξη ήταν πως μαζί με το παιχνίδι μου ήρθε και ένα mini soundtrack με δύο συμφωνικές εκτελέσεις από την μουσική του παιχνιδιού. Δεν γνωρίζω αν αυτό το Soundtrack το έλαβαν μόνο όσοι είχαν προπαραγγείλει το παιχνίδι ή όλοι όσοι το αγόρασαν. Υποθέτω πάντως πως ήταν ένας τρόπος να πει η S-E συγνώμη στους Ευρωπαίους υποστηρικτές της. Καλό θα ήταν να βλέπαμε πιο συχνά τέτοιες κινήσεις σε παρόμοιες περιστάσεις!

Το παιχνίδι το ξεκίνησα επειδή, έχοντας σχεδόν τελειώσει με το It's a wonderful world, σκοπεύω να το κάνω το επόμενο RPG που θα ασχοληθώ στο DS. Οι πρώτες εντυπώσεις ως τώρα:
  • Η μεταφορά στο DS έχει γίνει πολύ καλά, το ελαφρώς αλλαγμένο σύστημα για το DS απαιτεί ελάχιστη ώρα εξοικείωσης και λειτουργεί άπταιστα με το παιχνίδι. Για τους σκληροπυρηνικούς υπάρχει πάντα και το κλασικό σύστημα όπως ήταν το παιχνίδι στην SNES έκδοσή του :))
  • Τα βίντεο από την PSX έκδοση είναι ωραία αλλά για κάποιον λόγο μου έλειψε το παλιό intro της SNES έκδοσης... :Ι
  • Η γραμματοσειρά στους διαλόγους του παιχνιδιού έχει πολύ μικρό μέγεθος! Θα την προτιμούσα ελαφρώς μεγαλύτερη για να είναι πιο άνετο το διάβασμα... Τώρα, εφόσον έχω παίξει το παιχνίδι ήδη στο παρελθόν, αρκετές φορές απλώς προσπερνάω το κείμενο χωρίς να προσπαθήσω να βγάλω τα μάτια μου >:((
  • Η νέα μετάφραση των αντικειμένων και τον διαλόγων, η μάλλον η βελτιστοποίηση της προηγούμενης φαίνεται αρκετά καλή αλλά...
  • Ο Frog δεν μιλάει πλέον με το ψευδό μεσαιωνικό Αγγλικό στιλ!! Αν και μιλάει όπως και όλοι οι χαρακτήρες της εποχής του κάπως πιο εκλεκτισμένα και διαφορετικά αυτό ότι ο Crono, κάνει αίσθηση η έλλειψη των "thou", "thy", "hast" κτλ που χρησιμοποιούσε πριν. :-/
Περισσότερα σε επόμενες εγγραφές!

2 σχόλια:

  1. Όσο για το FFIV... να τ'αφήσεις να τ'αφήσεις :P

    Εγώ (ξέρω αρχίζοντας πρόταση με "εγώ" είναι ότι χειρότερο αλλά τεσπά), εγώ δεν βρίσκω το κουράγιο να ξανααρχίσω το MGS4 που εκλιπαρεί για ένα 2ο playtrough και εσύ είσαι διατεθειμένος να ξαναπαίξεις ένα rpg δεκαετίας ξανά και ξανά; Where do you find the straingth Sensei? teach the humble Jim-San

    O_o

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. The power lies within αγαπητέ μαθητή ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή