20/7/10

Τέλος καλό...


Τα Omega που κυκλοφορούσαν αδέσποτα πάνε! (να ήταν κι άλλα!)

Το Omega MK II δεν πρόλαβε να κάνει και πολλά και πήγε να βρει τα αδερφάκια του...

Το Neo Shinryu αποδείχτηκε σκληρό καρύδι. Αλλά μετά από μια (ή μάλλον 4-5...) επικές μάχες έπεσε και αυτό!

O Enuo, ο «απόλυτος» κακός της ιστορίας μάλλον πλαδάρεψε από το πολύ καθισιό τόσα χρόνια... (Στην τελική οτιδήποτε μετά το Neo Shinryu μοιάζει πανεύκολο!)

Η ανταμοιβή για όλα αυτά; Η υπέρτατη ασπίδα (Force Shield - Omega), το απόλυτο όπλο (Ultima Weapon - Neo Shinryu) και ακόμη ένα Job (Necromancer - Enuo).

χαριτωμένα δεν είναι;

Αλλά οι προκλήσεις δεν σταματάνε εδώ! Μια και σε αυτό το σημείο ξεκλειδώνεται το Cloister of the Dead. Το «μοναστήρι των νεκρών» όπου αρκετά από τα Bosses που ξεπάστρεψες κατά την διάρκεια του παιχνιδιού μαζεύτηκαν ανά ομάδες των πέντε και σου στήσανε καραούλι... Άντε τώρα να κάτσεις να τους εξηγήσεις πως όλα είναι μια μεγάλη παρεξήγηση!

Τελειώνοντας και αυτήν την πρόκληση ένας NPC, αφού φυσικά πρώτα πει πως δεν περίμενε να ξανά βγεις ζωντανός από εκεί μέσα (αλλά τότε, το γιατί σε έστειλε εκεί μέσα είναι άλλη ιστορία...), σου δίνει το αντικείμενο που πάντα ήθελες! Το Medal of Smiting (κανονικά θα έπρεπε να λέγεται «Metal of XP Grinding») με το ακόλουθο κείμενο:
"Honoring triumph over the legions of darkness and awarding the tittle of 'Smiter of Evil.'"

Με λίγα λόγια έτσι τελειώνει και το τελευταίο Dungeon του Final Fantasy V! Αν και φυσικά θα μπορούσε κανείς να συνεχίσει μέχρι να αποκτήσει όλα τα Blue Magic και τις επιθέσεις του νέου Job Necromancer. Αλλά κάπου εδώ τελειώνει ο μαζοχισμός μου! :P

Τα στατιστικά του save μου ως εδώ:

Bartz (Necromancer lvl 5)
Level: 71
Abilities learned: 116
Master: Knight, Monk, Thief, Dragoon, Ninja, Samurai, Beserker, Ranger, Mystic Knight, White Mage, Black Mage, Time Mage, Summoner, Blue Mage, Red Mage, Beastmaster, Chemist, Geomancer, Bard, Dancer, Oracle, Cannoneer, Gladiator, Mime

Lenna (Beastmaster lvl 3)
Level: 70
Abilities learned: 99
Master: Knight, Monk, Thief, Dragoon, Ninja, Samurai, Ranger, Mystic Knight, White Mage, Black Mage, Time Mage, Summoner, Blue Mage, Red Mage, Bard, Dancer, Cannoneer, Gladiator, Mime

Krile (Freelancer)
Level: 71
Abilities learned: 92
Master: Knight, Monk, Thief, Ninja, Samurai, Ranger, Mystic Knight, Time Mage, Summoner, Blue Mage, Red Mage, Chemist, Geomancer, Bard, Dancer, Cannoneer, Gladiator Mime

Faris (Mime - Master)
Level: 71
Abilities learned: 92
Master: Knight, Monk, Thief, Ninja, Samurai, Beserker, Ranger, Mystic Knight, White Mage, Summoner, Red Mage, Beastmaster, Bard, Dancer, Cannoneer, Gladiator, Mime

Χρόνος: 67:01
Gil: 1890160
Bestiarity: 95%

Trivia, Flashbacks, Σκέψεις, Whatever... Προσοχή Spoilers!


  • Είναι το πρώτο Final Fantasy στο οποίο εμφανίστηκαν τα αποκαλούμενα «Super Bosses» που έγιναν μόδα και καθιερώθηκαν στα μεταγενέστερα παιχνίδια καθώς και στις επανεκδόσεις των προηγουμένων. Στην πρώτη έκδοση του παιχνιδιού υπήρχαν το Omega και το Shinryu. Στην GBA έκδοση προστέθηκαν δύο ακόμη πιο δυνατές εκδόσεις αυτών: Omega MK II και Neo Shinryu.
  • Σε κάποιο σημείο του παιχνιδιού ένας από τους χαρακτήρες συνεχίζει να πολεμά τον αντίπαλο ακόμη και αφού το HP του φτάσει στο 0, χωρίς να έχει κάποιο πρόβλημα!
  • Ο ίδιος χαρακτήρας αργότερα όμως δεν ξανά ζωντανεύει ακόμη και αν οι υπόλοιποι χρησιμοποιούν phoenix down και οτιδήποτε άλλο αντικείμενο ή ξόρκι έχουν πάνω τους. Αυτό θα πει παιχνίδι που μένει πιστό στα physics του...
  • Όλος κόσμος του παιχνιδιού, οι κρύσταλλοι, τα Jobs, το «void», οι εχθροί με την μορφή ημίγυμνων γυναικών θυμίζουν υπερβολικά πολύ Final Fantasy III.
  • Ο κακός του παιχνιδιού είναι ένα δέντρο... Ο κακός του παιχνιδιού είναι ένα δέντρο! How lame is that?
  • Ο Gogo ο μίμος, μυστικός χαρακτήρας του Final Fantasy VI, κάνει την πρώτη του εμφάνιση εδώ πέρα ως αντίπαλος σε μάχη. Μάλιστα από αυτόν μπορεί να αποκτήσει ο παίκτης και το αντίστοιχο Job, Mime.
  • Στην παραπάνω μάχη, για να κερδίσει ο παίκτης πρέπει να κάνει.... εντελώς τίποτα! Κάτι που θυμίζει μια παρόμοια μάχη του Cecil στο Final Fantasy IV.
  • Ανάλογα ποιοι χαρακτήρες είναι ζωντανοί στην τελευταία μάχη, υπάρχουν κάποιες μικρές αλλαγές στο πως παρουσιάζεται ο τερματισμός.
  • Ο χάρτης του παιχνιδιού αρχικά φαίνεται ιδιαίτερα κενός και αραιοκατοικημένος... Αργότερα όμως δικαιολογείται από το γεγονός πως οι δύο «κόσμοι» του παιχνιδιού, κάποτε ήταν ένας! Στο τέλος ξανά ενώνονται, συμπληρώνοντας ο ένας τις κενές περιοχές του άλλου.
  • Αδύναμο φύλλο; Από τους πέντε διαθέσιμους χαρακτήρες του παιχνιδιού, οι τρεις είναι γυναίκες. Και μάλιστα πριγκίπισσες!
  • Ο τερματισμός του παιχνιδιού θυμίζει υπερβολικά το τέλος της ταινίας «The never-ending Story».

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το πολυπόθητο τέλος, ας είναι και το secret extra special version (που δεν ήσουν υποχρεωμένος να παίξεις :P)

    πάντως για 67 ώρες όχι τα έβγαλε τα λεφτά του, αλλά τους χρωστάς και απο πάνω, σε μία εποχή που για 60 και 70 ευρώ απο-λαμβάνεις 6 ώρες είναι σημαντικό πράγμα.

    Βλέπω έχεις "ανάψει" το FFVI logo, το άρχισες ήδη; σε πιό φορμα; κάποια ειδική έκδοση και αυτή;

    Μπορείς στο καπάκι να αρχίσεις ένα ακόμα επικό ταξίδι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω πως οι ερωτήσεις σου απαντούνται στην πιο πρόσφατη ανάρτηση ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή