Χθες επέστρεψε το 3DS μου από την NOE. Δεν περίμενα να επιστρέψει τόσο νωρίς... Σύμφωνα με το ταχυδρομείο, μόλις την προηγούμενη Παρασκευή έφτασε στον προορισμό του, στο σημείο σέρβις της ΝΟΕ. Ο λόγος που το έστειλα ήταν ένα πολύ μικρό σημείο στην οθόνη αφής όπου 1-2 πίξελ είχαν πρόβλημα και δεν φωτίζονταν ομοιόμορφα. Κάτι που ήταν εντονότερο στα φωτεινά και λευκά χρώματα της οθόνης. Έτσι, εμφανίζονταν ένας «χρωματικός λεκές» που αν και δεν τραβούσε την προσοχή αμέσως ήταν αρκετά ενοχλητικός για ένα μηχάνημα μόλις 10 μηνών. Από την Παρασκευή λοιπόν, που έφτασε στην ΝΟΕ, ξανά επέστρεψε στα χέρια μου την Τρίτη που ακολούθησε! Αυτή η ταχύτητα ήταν που με ανησύχησε αρχικά. Φοβήθηκα πως δεν θα έγινε τίποτα και το έστειλαν πίσω ακριβώς όπως το πήραν...
Ανοίγοντας το πακέτο, το πρώτο πράγμα που είδα ήταν μια κάρτα από την Nintendo με την οποία εύχεται σε εμένα και την οικογένειά μου υπέροχες γιορτινές ημέρες των Χριστουγέννων και καλή διασκέδαση με το μικρό τους δώρο.
Το δωράκι αν και μικρό ήταν μια πολύ καλή κίνηση που κερδίζει πόντους! |
Κάτω από την κάρτα και το δωράκι ήταν το τιμολόγιο του σέρβις όπου αναγράφονταν πως αλλάχτηκε η οθόνη αφής (ναιιι!!!) και φυσικά όλα χωρίς χρέωση, καλυμμένα από την εγγύηση. Γοργά-γοργά άνοιξα και το 3DS για να επιβεβαιώσω πως το χαλασμένο πίξελ είχε εξαφανιστεί. Πράγματι έτσι ήταν. Και το πιο σημαντικό, δεν είχα καμία απώλεια δεδομένων!
Με λίγα λόγια, το σέρβις της ΝΟΕ είναι άψογο! Απίστευτα γρήγορο, και με έξτρα δωράκια! Μόνο οι τύπισσες που έχουν στο e-mail για τις πληροφορίες δεν ξέρουν τι τους γίνεται, αλλά αφού τις προσπεράσεις όλα λειτουργούν όπως θα έπρεπε. Πρώτη φορά χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω το σέρβις και είμαι ικανοποιημένος με το παραπάνω. Μπράβο ΝΟΕ!
Αλλάζοντας σελίδα...
Την ίδια Παρασκευή που το 3DS μου έφτανε στην ΝΟΕ, τυχαία έπεσε στο μάτι μου ο πειρασμός εν ονόματι: The Legend of Zelda, 25th Aniversary Limited Edition 3DS Bundle. Κλασική περίπτωση Nintendo, όπου πάντα κυκλοφορεί μια καλύτερη έκδοση από αυτήν που αγόρασες και συνήθως πιο φτηνά. Το συγκεκριμένο πακέτο ήταν όμως εξευτελιστικά φτηνό στο amazon. Τόσο που δεν το πίστευα. 169€, μόλις 10€ παραπάνω από όσο κοστίζει ένα απλό 3DS σκέτο σήμερα. Σχεδόν αυτόματα το έβαλα στο καλάθι αγορών μου και ολοκλήρωσα την παραγγελία... Το ίδιο βράδυ η παραγγελία ήταν καθόδων και το Σαββάτο είχε ήδη φτάσει στα χέρια μου!
Με λίγα λόγια, τελικά κατέληξα να έχω δύο 3DS! (Κάτι μου θυμίζει αυτό αλλά με DS Lite...)
Πάντως σκοπός μου είναι, όταν ολοκληρωθεί το πρόγραμμα ambassador και μεταφέρω τα δεδομένα μου, να πουλήσω το αρχικό (που δεν έχει κανένα πρόβλημα πλέον) όπως επίσης το δεύτερο μου (ή τρίτο μου; Χάνω το μέτρημα σιγά σιγά) Ocarina of Time 3D και να κρατήσω το συλλεκτικό 3DS και Ocarina of Time (επειδή έχει πολύ καλύτερο εξώφυλλο από το κανονικό)
Πολύ καλύτερο εξώφυλλό από αυτό της απλής έκδοσης. Το τεράστιο USK όμως με ενοχλεί! :( |
Κατ'αρχήν με 'γειά το νέο 3DS και τα σέβη μου σε έναν συνζελνταμανιακο
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα έπρεπε να σε εκπλήσει το σερβις της Nintendo, ακόμα και εδώ (ελλάδα) το σέρβις της Νόρτεκ είναι ίσως το πιό σωστό αξιόπιστο και φιλικό σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο σερβις καταναλωτικού αγαθού.
Μάλλον είναι παγκόσμια γραμμή της μαμάς Νιντυ.
Πέραν τούτου ευχάριστη νότα ήταν η κάρτα και ο ιμάντας. Κάτι τέτοια συνίθιζε να κάνει και η Νορτεκ μέχρι που την πιάσαν οι τσιγκουνιές.
Όπως και εσύ λοιπόν περιμένω και εγώ τα 10 τελευταία παιχνίδια για να πραγματοποιήσω System Transfer αν και θεωρητικά θα μπορείς να τα κατεβάσεις στο νέο σύστημα εγώ τέτοιο ρίσκο δεν παίρνω.
Σίγουρα πάντως το εκτενή System Transfer που ενεργοποιήθηκε σήμερα είναι 100% λόγω της εισβολής δεκάδων 3DS Bundles, σημάδι ότι η Nintendo ξέρει ότι κάποιοι εχμ... μαλάκες χρήστες θα αγοράσουν 2ο...