21/6/07

>> FF >>


FF όπως λέμε Final Fantasy αλλά και Fast Foreward... Μετά από αρκετούς μήνες (ασχολίαστο! :P ) τελείωσα το Final Fantasy I στο GBA. Μετά από 25 ώρες και 49 λεπτά παιχνιδιού συνολικά τελείωσα τον πρώτο σταθμό στο να παίξω όλα τα Final Fantasy ως το 10ο... Τα στατιστικά στο τέλος του παιχνιδιού, οι 4 πολεμιστές τους φωτός έφτασαν στο επίπεδο 96, από χρήματα καλά πάμε με 999999 Gil, και το Beastiary ολοκληρωμένο κατά 94%... Επίσης τελείωσα και τα 4 προαιρετικά μπουντρούμια του παιχνιδιού, πολεμώντας αρχηγούς από άλλα Final Fantasy... To Shinryuu του FF5 ήταν το δυσκολότερο...

Τώρα πλέον έχω ήδη αρχίσει το Final Fantasy II και πολεμάω μαζί με τους αντάρτες υπό την καθοδήγηση της Πριγκίπισσας Χιλντα, ενάντια της αυτοκρατορίας της Palamecia...

Επίσης έφτιαξα ένα banner που δείχνει σε ποιο Final Fantasy βρίσκομαι αυτήν την στιγμή. Το πρόσθεσα στην δεξιά στήλη του blog ;)

6 σχόλια:

  1. Ante amhn! 8es na ta teleiwneis kai 100% pana8ema se!

    Epishs kyrBorea, einai 12 ta FF... Sou leipei to online XI kai to XII (pou einai toso wraioooo). ANTE ANTE TELEIWNEEEEE (esy paizeis k gw diabazw!!! snif)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το γνωρίζω πως είναι 12. Το 11 όμως λόγο της απάθειάς μου για τα MMORPG θα το προσπεράσω. Το 12 καθώς επίσης και άλλα FF θα τα παίξω επίσης, αλλά "εκτός συναγωνισμού" ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος23/6/07 14:44

    Καλή τύχη στην προσπάθεια σου αυτή. Και εγώ τα είχα ξεκινήσει κάποτε, αλλά βαρέθηκα. Γενικότερα έχω βαρεθεί τα FF, μια που τα έχω τερματίσει και όλα, αλλά σίγουρα κάποια στιγμή κάποια θα τα ξαναπαίξω (το IV, VI, VII μάλλον). Θα σου πρότεινα να μην παίξεις αυτά του Advance, μια που είναι πραγματικά απαράδεκτες εκδόσεις, αλλά αφού τα ξεκίνησες, δεν έχει γυρισμό :P .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ! :)
    Να πω την αλήθεια τα προτιμώ τα φορητά περισσότερο, γιατί μπορώ να παίξω οπουδήποτε. Στο μετρό, στο λεωφορείο, στο κρεβάτι. Αν και στην μεγάλη οθόνη όπως και να έχει έχει πάντα άλλη χάρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν θυμάμαι ποιο Final Fantasy ήταν, αλλά το είχε μια εξαδέλφη μου για PS2. Λοιπόν, το βάλαμε να παίξει... τι φοβερό βίντεο για εισαγωγή... δεν είχα δει καλύτερα γραφικά. Τόσο ζωντανά.

    Κάποια στιγμή, μου λέει η εξαδέλφη μου, τι θα γίνει, θα ξεκινήσεις;;
    της απαντώ, μα περιμένω να τελειώσει το εισαγωγικό βίντεο...
    Έχει τελειώσει, μου ανταπαντά! Αυτό ΕΙΝΑΙ το παιχνίδι, τώρα!

    Έπαθα πλάκα.... απίστευτα γραφικά. Απλώς απίστευτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή